Lite bilder av Dubai!

Tänkte att jag skulle ge er lite försmak av Dubai ni som inte varit här ännu.
Det är en trevlig stad med mycket att upptäcka o titta på. Sen är det ju ett
plus att det är sommar året om!

Hela min familj kommer hit i November, vi ska fira mina föräldrar som firar
50 o 60 år iår. Jag längtar tills ni är här, det ska bli så himla roligt:)




Jag kunde inte låta bli att ta en bild:)
Haha, jag kunde inte låta bli att ta ett kort. Här är det minnsann
män som jobbar så se upp!!!
(Notera gärna att mannen i blå dräkt i bakgrunden tvättar trottoaren
med vatten o borste, oerhört viktigt jobb.)


Här bor vi nu i väntan på våran lägenhet.
Detta är Jumeirah Beach Residence, där vi förtillfället bor på Oasis
Beach Towers innan vi får tillgång till våran egna lägenhet.



Dubai Marina, ligger väldigt nära JBR.



Burj Kalifa, världens högsta skyskrapa!!



Kameler finns det gott om här!
Dom är ju bara så himla goa.



Dubai Öken, obeskrivligt vackert.



Kommentarer
Postat av: flenanneli å ida

vi ville bara skicka dig en stor kam!! anneli/ida

2011-10-24 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0